Moje nová kára

12. března 2013 v 17:05 | Asmo |  Fšelijaké kraviny
Ahoj. Minulej tejden mně bylo devatnást, takže nejvyšší čas se postavit na vlastní nohy. Teda na vlastní kola. Papíry mám jako už dýl, ale eště sem se nesvez, fotr mi Roomstra prostě nepučí a matčino Lupo je mrtka, v tom bych nejel ani před Lidl dryftovat. Nezbejvalo teda než šetřit, takže už skoro půl roku chodím jak trubka s letákama a taky sem přestal hulit startky a cíga si teď rači balím. Začal sem šetřit i na papírkách, normálka to motám do Blesku, co ho matka furt čte. Kačka ke kačce, dyť víte.
No ale co sem teda nečekal, děda říkal, že už jako nebude jezdit a že mi přenechá svou tisícárnu. Si řikám, vole já v tisícárně? Vole, by se mi kámoši vysmáli, že se jebu v takovym pekáči, navíc bych jim ani nestíhal, pže oni mají Wolcwágny a jeden má Mareu tédéíčko a ta jede jak pes! Teda prej. Taky děda řikal, že to nemám fotrovi řikat že řikal, že bych se i v tom starym pekáči zabil, že sem levej skoro na všecko.
Jako dědův litr v poho, chromy pěkný, dyk je taky děda furt něčim patlal, lak taky topka, lesknul se víc než Romanův Golf a ten je devětdvojka a ta tisícárna snad padesátdva rok nebo kolik, se v těch starejch sráčích orientuju jak pražáci v přírodě. Děda ji měl porád pod plachtou a vyjížděl jen když bylo hezky. Asi to bylo auto na hovno, když s ní najel za tolik let jen dvanást tisíc.
Tak sem teda tu tisícárnu nakonec vzal akorád s tim, že ji rozprodám po dílech a tím si vydělám na nějaký ten sporťák. Nejlepší by byla Impréza, ale to bych asi musel prodat i dědův barák. Ono to tak asi stejně skončí, až děda s bábou pojedou na svůj poslední vejlet. Musím ten barák ale střelit dřív než ho bude chtít ta kráva ségra, protože Impréza to je můj sen snů.

Tak sem teda tu tisícárnu odhlásil z evidence jak mi říkali klucí, aby pak nebyly problémy s těma přepisama a eko. Eko nevím co je ale fakt sem rači kluky poslechl. Pro tisícárnu si normálně přijel chlápek, ale ten musel bejt blbej jak kapr protože mi za ni vysázel vosum tyček a papíry že vůbec neřeší, že to evetuelně dá na veteránský. Ty vole, kucí mi nechtěli věřit, že jsem za ten pekáč dostal takovej balík!

Takže sem měl vosum litrů za pekáč po dědovy a z roznášení letáků bůra, takže celkem třinást tyček!!! Hned sem vodevřel bazoš cé zet a hledal. Jako výběr tam maj jak kráva, to musí bejt bazar velkej aspoň jak celej Hradec, pže jinak nechápu kde by jako ty auta všechny měli. Akorát mě štvalo že neměly Imprézy za ty prachy, tak sem doufal že aspoň toho Micáka evo ale toho taky ne. No a po dvouch hodinách hledání sem ho našel! Jak říkaj v těch časákách - klínovytej profil, pětidvéřovej hečbek no láska na druhej pohled. První se mi moc nezdál, že kolem byly kopřivy ale po detajlnějšim ohledání z fotek sem usoudil že to bude ten topstav A1. Taky to tam pán psal. Byl to Renault Mégan jednašet í a úplně mě uchvátil! Vokýnka eletrycký, centrální vodemykání, to teda prej vodemykalo jen řidičovi dveře, ale kára s centrálnim, to je už masakr! Ne jak to matčino Lupo. Tak sem hned do toho bazáru volal a prej teda to má pán v sousední vsi. To sem moc nepobral protože v Lubně jaktěživ žádnej bazar nikdy nebyl, to bude asi stejnej trouba jako ten co koupil tu tisícárnu.

Tak sme s Romanem hned druhej den sedli na bus, protože Roman neměl benál, a jely se na Megoše kouknout. Pán říkal, že je to dovoz ze Švajcu a že to měla babka doktorka a že má málo najeto a celkově super stav. Chtěl za něj jedenáct litrů tak jak je. Na první pohled bylo vidět, že s ním ta doktorka moc nejezdila, pže to mělo úplně vyfouklý gumy, ale Roman říkal, že to se dofoukne že má fotr doma v garáži kompresor. Taky to mělo ťuklý zadní světlo, jak pán říkal do telefonu. No nakonec byly ťuklý vobě a nešly vodvírat pátý dvířka, ale Roman řikal, že to je zámkem že na to z netu stáhne diagnostiku a ten zámek normálka odblokuje noťasem a rovnou že mi to načipuje že mi jako přehraje mapy. Tomu sem moc nerozuměl protože to nemělo navigaci. Megoš byl trošku vokyslej vod rzi, ale to z toho jak stál u plotu za stodolou. Pán řikal že má estéká eště na třičtvrtě roku a pak že určitě projde protože je v technickém stavu.
No nebudu to protahovat, protože se nechal ukecat na deset litrů a eště nám pučil pumpičku na dofouknutí těch kol a eště nám do toho dal benzín ze sekačky co měl. Když vemu že za tisícárnu pomalu z války sem dostal vosum a za Megyho z roku devětšest sem dal deset, to byl byznys jak hovado! To až děda uvidí posere se i s bábou!

,
Megy nechtěl moc chytit, prej stál už dva tejdny, baterka vytlučená ani to neťuklo. Ale pán byl fakt dobrák blbej, nabídnul se, že nás roztáhne traktorem že to chytí na patnácti metrech jak nic. Sice nás táhnul skoro až do Nechanic, ale pak už to škytlo a motor naběhl jak z fabriky! Tak sme se rozloučily, poděkovaly a dál sme s Romanem pokračovaly sami. Motor šel krásně a zezadu se linul krásný hluboký zvuk. Roman usoudil že to muselo projít nějakou tuningovou kúrou, že to má určitě sportovní úpravu dyž to tak spokojeně bručí. Hned zastavil u krajnice odevřel haubnu a zkušeným pohledem omrknul motorovej prostor. Chvíly na to čučel a pak usoudil že to má i vostrý váčky pže to šlo prej úplně sametově a že to pocvakávání že právě způsobují ty váčky že sou tak vostrý že ventyly se nestíhaj zavírat tak klapou. Pak ještě něco řachtalo a poklepávalo jakoby odcpoda ale Roman říkal že to nic není, že to časem samo odezní.
Roman tomu zkusil na rovince do Komárova naložit plnej ale moc se tomu nechtělo, se to táhlo jak Gottova písnička ale Roman řikal, že je to jen studený a že až se to někdy vohřeje pojede to jak pes!

Tak sme s tím přilítly k baráku a fotr zrovna luxoval matčina Lupiče. Tak zatroubím stáhnu vokýnko a vychutnávám si fotrův vobdiv! Hned se ptal čí to jako je, tak sem mu vše řekl jak sem šetřil z brigády a jak sem střelyl dědovu Škůdku a to fotr nějak oněměl, asi závist...

No asi po třech dnech se mnou doma zase začaly mluvit, byly údajně nasraný že sem odpálil ten dědův vrak ale já si myslím že mi jen záviděly. Pak mi fotr vobešel auto a říkal že to bručení není sportovní úprava, ale prdlej vejfuk a že je celkově tak nějak nad hrobem, ale to se mi nechtělo moc věřit, páč si myslym že Megy přežije fotrova Roomstra i s matčinym Lupem pže to je ještě poctivá práce navíc francouzká. Ale fotr pak říkal že mi s ním píchne.

Takže včéra dostal Megoš mírně jetýho Bosála, vole, poslaly mi ho z vrakárny, co je za Bílovcem. Jako ste nevyděly ty změny, vole! Sice mě sere, že se ztratilo to sonorní brumlání v nízkejch, ale ten nástup teťkonc a ta chuť do otáček! Teda do čtyř se nic neděje jako, ale pak, pak si to ani neumíte přectavit, vole! Vod štyrech regulérní peklo! Plynulý, neutuchající zátah bez děr až do čtyři dva, pak to sice trošku zakucká (to ale bude ta turbodíra), ae pak to eště trochu de, vole! Prostě vod těch čtyr se mi do třísel zařezaly slipy, křížek z růžence, co mám na špíglu, se mi vtisknul do čela tak, že sem ho pak musel oddloubnout šroubovákem a z Ambipůru na ventylaci mi do ksichtu vychrstla celá náplň, jako když vrhne pes, vole, jak to vyrazilo. No senzace, to ste nezažily! Vole, tričko propocený a to sem jel jen po městě tady.

Martin s Michalem mi ještě radily že si mám doladit to audio že seženem pořádný basy, když už to teda s fotrem restaurujem. S těma basama sem to moc nedával páč sem viděl u nás o pouti frajera s basou co stál hned za cimbálem a pochybuju že by se mi do Megyho vešla víc než jedna navíc teda netuším k čemu by mně tam byla.

Takže tak vypadá zatim moje ňů kára a o dalších úpravách zase napíšu. tak zatim.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Fx Fx | 27. března 2013 v 22:16 | Reagovat

Hahahahaha... Čím ses inspiroval?

2 Asmo Asmo | 28. března 2013 v 8:04 | Reagovat

Mládím. A stářím asi už taky..... :-D  :-D

3 Sjuprmen Sjuprmen | 21. května 2013 v 14:57 | Reagovat

Pěkný :-D

4 Asmo Asmo | 21. května 2013 v 18:22 | Reagovat

Díky! ;-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama